Alla inlägg den 9 januari 2022

Av Liyana - 9 januari 2022 02:29

Jaha, så var ännu en dag förbi .
Jag har kört lite uppvärmning för nattpass imorgon , därav det sena inlägget .
Men nu är klockan 02:21 så jag känner nog att det är okej att sova nu . Jag får vakna tidigt så att jag blir trött och sover framåt eftermiddagen så jag är laddad för vaken natt .

Det är svårare att hålla sig vaken hemma än på jobbet så fet bör nog gå bra .

Jag fick en lugn comeback idag faktiskt.
Det tackar vi för , jag hade även en julklapp väntandes på mig när jag kom till jobbet som, brukaren hade gjort. Ett fint armband med mitt namn, inpackat i en söt liten present som hängde på lampan vid aktivitetsbordet .
Det värmde lite extra .

Efter jobbet har jag bara tagit det lugnt . Familjen hade köpt lite tårta och fika "födelsedagsfika" men vi åt aldrig någon tårta . Jag har fått förlängd födelsedag :)

Hur som helst , nu ska jag mysa ner mig ordentligt i sängen och sova .

Fridens

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards