Direktlänk till inlägg 4 augusti 2021

4 mån senare ...

Av Liyana - 4 augusti 2021 01:05

... Kommer ett nytt inlägg igen . Jag har tappat detta med både blogg och "dagbok".
Jag tycker det är så skönt att få sitta och skriva av sig men på senare tid har jag inte funnit tiden och ron till att göra det .

Jag har jobbat heltid och de dagar jag är ledig går tiden till att stöds och komma ikapp med tvätt osv här hemma för det är det ingen annan som gör .

Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg bara om den saken men jag känner att jag ska försöka fokusera på det lilla där emellan. De positiva sakerna så jag väljer därför att inte skriva en massa klagomål idag även om det hade varor skönt att få ut det.


Livet rullar på , och det har blivit till det bättre även om det är tufft.

Just nu är jag sjukskriven några dagar pga ryggbesvär men imorgon ska jag till en naprapat och hoppas få ordning på det så jag kan återgå till jobbet.

Det är sent nu, klockan är så mycket som 01:05 och jag ska ta och krypa ner under täcket .

Hoppas ni har det bra där ute .

Fridens :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liyana - 10 januari 2022 08:25

Jag är på väg hem efter nattpass, det har gått förvånansvärt bra faktiskt , jag känner mig ganska pigg trots att jag jobbat vaken natt från kl 19 igår och slutade kl 08 . Jag brukar annars vara väldigt seg framåt 6 tiden och under resan hem . Vi...

Av Liyana - 9 januari 2022 02:29

Jaha, så var ännu en dag förbi . Jag har kört lite uppvärmning för nattpass imorgon , därav det sena inlägget . Men nu är klockan 02:21 så jag känner nog att det är okej att sova nu . Jag får vakna tidigt så att jag blir trött och sover framåt ef...

Av Liyana - 8 januari 2022 09:43

Ja , jag somnade ganska fort igår som jag hoppats på och har sovit bra , ja lite för bra . Vaknade kl 9:06 och det var egentligen då jag skulle åkt till jobbet , försov mig alltså . Sommar är går pendeltåget varje halvtimme så jag kommer inte myck...

Av Liyana - 8 januari 2022 00:52

Det är inte illa att jag lyckas skriva 2 ggr på en dag ... eller ja vi kanske ska säga ett dygn istället . Det är dags för kvälls cigaretten och sedan krypa ner under täcket och hoppas på bättre sömn denna natt . Jag sov fruktansvärt dåligt inatt ...

Av Liyana - 7 januari 2022 20:45

Hej allesammans !  Tiden hinner gå väldigt långt mellan mina infall att blogga. Vi har till och med passerat jul och nyår. Även min födelsedag . (igår :P ) Helt otroligt. Det går fort... Jag köpte en dator till mig själv i present så kanske b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards