Direktlänk till inlägg 15 augusti 2021

Märkligt

Av Liyana - 15 augusti 2021 10:06

Jag sitter just nu i Ösmo station och väntar på bussen vidare till jobbet. Min rygg har blivit bättre och jag kunde gå tillbaka och jobba i onsdags.

Idag är passet kl 11:00-20:00 .
Helt ärligt så känner jag mig lite sisådär , lite lat kan man säga. Jag skulle gärna varit hemma.

Imorgon är det dags för oss att flytta också , vi har äntligen fått tag i en större lägenhet så barnen kan få sina egna rum och lite space ifrån varandra när det behövs .

Det har inte varit lätt att ha delat rum till dem det senaste året.

Hade en skum start på denna dagen kan man säga , jag ramlade i köket när jag skulle ta en kopp kaffe . Jag gick precis som vanligt men sen var det som att högra foten bara tappade balans och jag föll som en klubbad säl , fort gick det också , nästan som att någon skulle lagt krokben för mig.

Det gick bra men det var bara så märkligt.

Hur som helst , jag hoppas att resten av dagen flyter på , och ser fram emot morgondagen när jag får pyssla i nya hemmet .

Hoppas ni har det bra där ute.

Fridens

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liyana - 10 januari 2022 08:25

Jag är på väg hem efter nattpass, det har gått förvånansvärt bra faktiskt , jag känner mig ganska pigg trots att jag jobbat vaken natt från kl 19 igår och slutade kl 08 . Jag brukar annars vara väldigt seg framåt 6 tiden och under resan hem . Vi...

Av Liyana - 9 januari 2022 02:29

Jaha, så var ännu en dag förbi . Jag har kört lite uppvärmning för nattpass imorgon , därav det sena inlägget . Men nu är klockan 02:21 så jag känner nog att det är okej att sova nu . Jag får vakna tidigt så att jag blir trött och sover framåt ef...

Av Liyana - 8 januari 2022 09:43

Ja , jag somnade ganska fort igår som jag hoppats på och har sovit bra , ja lite för bra . Vaknade kl 9:06 och det var egentligen då jag skulle åkt till jobbet , försov mig alltså . Sommar är går pendeltåget varje halvtimme så jag kommer inte myck...

Av Liyana - 8 januari 2022 00:52

Det är inte illa att jag lyckas skriva 2 ggr på en dag ... eller ja vi kanske ska säga ett dygn istället . Det är dags för kvälls cigaretten och sedan krypa ner under täcket och hoppas på bättre sömn denna natt . Jag sov fruktansvärt dåligt inatt ...

Av Liyana - 7 januari 2022 20:45

Hej allesammans !  Tiden hinner gå väldigt långt mellan mina infall att blogga. Vi har till och med passerat jul och nyår. Även min födelsedag . (igår :P ) Helt otroligt. Det går fort... Jag köpte en dator till mig själv i present så kanske b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards