Alla inlägg under augusti 2021

Av Liyana - 15 augusti 2021 10:06

Jag sitter just nu i Ösmo station och väntar på bussen vidare till jobbet. Min rygg har blivit bättre och jag kunde gå tillbaka och jobba i onsdags.

Idag är passet kl 11:00-20:00 .
Helt ärligt så känner jag mig lite sisådär , lite lat kan man säga. Jag skulle gärna varit hemma.

Imorgon är det dags för oss att flytta också , vi har äntligen fått tag i en större lägenhet så barnen kan få sina egna rum och lite space ifrån varandra när det behövs .

Det har inte varit lätt att ha delat rum till dem det senaste året.

Hade en skum start på denna dagen kan man säga , jag ramlade i köket när jag skulle ta en kopp kaffe . Jag gick precis som vanligt men sen var det som att högra foten bara tappade balans och jag föll som en klubbad säl , fort gick det också , nästan som att någon skulle lagt krokben för mig.

Det gick bra men det var bara så märkligt.

Hur som helst , jag hoppas att resten av dagen flyter på , och ser fram emot morgondagen när jag får pyssla i nya hemmet .

Hoppas ni har det bra där ute.

Fridens

Av Liyana - 4 augusti 2021 01:05

... Kommer ett nytt inlägg igen . Jag har tappat detta med både blogg och "dagbok".
Jag tycker det är så skönt att få sitta och skriva av sig men på senare tid har jag inte funnit tiden och ron till att göra det .

Jag har jobbat heltid och de dagar jag är ledig går tiden till att stöds och komma ikapp med tvätt osv här hemma för det är det ingen annan som gör .

Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg bara om den saken men jag känner att jag ska försöka fokusera på det lilla där emellan. De positiva sakerna så jag väljer därför att inte skriva en massa klagomål idag även om det hade varor skönt att få ut det.


Livet rullar på , och det har blivit till det bättre även om det är tufft.

Just nu är jag sjukskriven några dagar pga ryggbesvär men imorgon ska jag till en naprapat och hoppas få ordning på det så jag kan återgå till jobbet.

Det är sent nu, klockan är så mycket som 01:05 och jag ska ta och krypa ner under täcket .

Hoppas ni har det bra där ute .

Fridens :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards