Direktlänk till inlägg 26 mars 2021

Bloggtorka och husjakt

Av Liyana - 26 mars 2021 09:44

Hej hopp i vårsolen.
Det är konstigt detta med mig och bloggar, till en början går det superbra men sen blir det allt mindre och mindre.
Det är nästan exakt en månad sedan jag skrev något.
Vad har hänt under tiden?
Svaret är "inte mycket". Vi har varit i mina hemtrakter och hälsat på en gång under denna tid, och 2 ggr har vi varit på husvisning.
Vi har slutat leta efter större lägenhet och söker nu istället med ljus och lykta efter det "perfekta" huset. Det är inte lätt. Det finns många hus där ute med bra pris men att hitta det där rätta huset på rätt plats är svårare. Först tänkte vi se efter ett att hyra men nu är "O" ute efter att köpa istället.
Att hyra är väl inte helt uteslutet men fokus är riktat åt köp just nu. Det är lite spännande ibland. Vi får se hur det går. Med en stor skopa tålamod dyker det väl upp när tiden är rätt.

Annars händer inget speciellt som sagt.
Skönt att våren kommit nu så kanske man kan fylla dagarna med lite mer.

Fridens liljor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liyana - 10 januari 2022 08:25

Jag är på väg hem efter nattpass, det har gått förvånansvärt bra faktiskt , jag känner mig ganska pigg trots att jag jobbat vaken natt från kl 19 igår och slutade kl 08 . Jag brukar annars vara väldigt seg framåt 6 tiden och under resan hem . Vi...

Av Liyana - 9 januari 2022 02:29

Jaha, så var ännu en dag förbi . Jag har kört lite uppvärmning för nattpass imorgon , därav det sena inlägget . Men nu är klockan 02:21 så jag känner nog att det är okej att sova nu . Jag får vakna tidigt så att jag blir trött och sover framåt ef...

Av Liyana - 8 januari 2022 09:43

Ja , jag somnade ganska fort igår som jag hoppats på och har sovit bra , ja lite för bra . Vaknade kl 9:06 och det var egentligen då jag skulle åkt till jobbet , försov mig alltså . Sommar är går pendeltåget varje halvtimme så jag kommer inte myck...

Av Liyana - 8 januari 2022 00:52

Det är inte illa att jag lyckas skriva 2 ggr på en dag ... eller ja vi kanske ska säga ett dygn istället . Det är dags för kvälls cigaretten och sedan krypa ner under täcket och hoppas på bättre sömn denna natt . Jag sov fruktansvärt dåligt inatt ...

Av Liyana - 7 januari 2022 20:45

Hej allesammans !  Tiden hinner gå väldigt långt mellan mina infall att blogga. Vi har till och med passerat jul och nyår. Även min födelsedag . (igår :P ) Helt otroligt. Det går fort... Jag köpte en dator till mig själv i present så kanske b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards