Alla inlägg den 8 januari 2022

Av Liyana - 8 januari 2022 09:43

Ja , jag somnade ganska fort igår som jag hoppats på och har sovit bra , ja lite för bra . Vaknade kl 9:06 och det var egentligen då jag skulle åkt till jobbet , försov mig alltså . Sommar är går pendeltåget varje halvtimme så jag kommer inte mycket för sent till jobbet men ca 15 minuter .
Jag hann knappt säga god morgon till barnen , dottern hade bett mig väcka henne innan jag skulle åka så det gjorde jag när jag klev upp , men lilleman sov och vaknade såklart precis efter att jag gått hemifrån.

Han var lite orolig för att jag skulle till jobbet igår kväll men hoppas att det inte känns likadant idag.

Nu sitter jag i alla fall på tåget och det ska som jag sagt tidigare - bli skönt att komma tillbaka.

Hoppas ni har en mindre stressfylld morgon där ute .

Fridens

Av Liyana - 8 januari 2022 00:52

Det är inte illa att jag lyckas skriva 2 ggr på en dag ... eller ja vi kanske ska säga ett dygn istället .
Det är dags för kvälls cigaretten och sedan krypa ner under täcket och hoppas på bättre sömn denna natt .
Jag sov fruktansvärt dåligt inatt och min hjärna gick på högvarv om allt möjligt onödigt. Men det gjorde ju faktiskt så att jag känner mig riktigt trött nu .
Jag kanske till och med somnar direkt.

Imorgon är det dags att vakna "tidigt" och åka iväg och jobba 10-17 . Sen på söndag ska jag jobba natt , eller ja måndag natt blir det om man ska vara noga , söndag till måndag . Kan bli lite jobbigt på måndag sen då vi ska ha APT kl 13 .. Men men .. Jag får vara med på videolänk så jag behöver inte vara på plats .

Det hade varit lite jobbigt annars för då hade jag typ fått åka hem och vända igen.

Hur som helst , nu är det dags att gå och lägga sig . Skönt att få rensa huvudet lite innan för då går det nog bättre att sova .

Fridens

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards