Alla inlägg den 16 februari 2021

Av Liyana - 16 februari 2021 16:09

Hej där ute!
Hoppas allt är bra i kylan. Här håller jag mig inne så mycket det går. Jag går gärna inte ut i onödan. Visserligen är det lite mildare väder ute idag men så ser det ut.

Jag har inte gjort många knop den senaste tiden, jag har knappt pratat med någon, umgåtts eller på något sätt varit social med andra utanför hemmet.
En vän har skrivit till mig några gånger och frågat om jag vill ses, hänga med och träna och gå ut och fika då och då men det har inte blivit av. Jag har lite dåligt samvete för det ärlig talat, men jag känner inte för att umgås med någon direkt. Jag vet inte varför men jag vill helst bara stanna hemma och vara för mig själv och då är jag ändå en ganska social person annars, förstår inte varför det känns som det gör nu.. Men men, det är väl kanske bara en tillfällighet, en sån period...

Som sagt. Jag har inte gjort så mycket, det har stått väldigt stilla nu ett tag. Det enda jag orkat med har väl varit att ordna kalas till dottern som fyllde 10 år den 10e Februari.
Hon hade sitt kalas på alla hjärtans dag, det blev lite tacomiddag med några klasskompisar och sen hemmabakat fika såklart.
Utöver det har jag mest bara varit.

En asocial period får jag säga. Hoppas det vänder snart. Det här är inte riktigt jag, inte när det går så här lång tid utan det sociala utanför familjen.

Jag delar en liten fikabild från kalaset och hoppas ni får en fortsatt bra vecka.

Fridens Liljor

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards